Merhaba alerji doktoru besin alerjisi yok deyip eve gönderse de ben doktora gitmeden 3 gün önce süt ürünleri ve yumurta yemeyi kesmiştim içim rahat etmedi diyeti açmadan devam ettim . Yüzünde tam egzamaya benzemese de kızarıklıklar olmuştu onlar geri çekildi kakada mukusu var nokta kadar bi kan gördüm mukus içerisinde çok huzursuzluğu var özellikle yüzü kızardığı zamanlarda. 1 hafta önce gitmiştik doktora doktorun yorumu yünlü kıyafetler giydirmeyin dedi isilik diye yorumladı. bir haftada bu değişiklikleri gözlemledim tekrar randevu aldım ama bir nusubet bin nasihatten iyidir hesabı tecrübeli annelere sorularım var. Yüzündeki lekeler gerçekten de egzama gibi değil, alerjisi olanlar hepinizin egzama mıydı. 2. Sorum. Dün öğlen tavuk şiş yedim akşama çocuğumun yüzü yine benek benek kızardı çok ağladı bugün ishal durumu oldu. Tavuk şiş yediğim yeri aradığımda yoğurtla marine ettiklerini söylediler bu kadar az miktarda yemiş olmam bile cocugu etkiler mi bir de öğlen yediğim hemen akşam yüzünde kızarıklık yapar mı. Alerjisi olup kendini takip eden anneler yardımcı olursanız sevinirim çok karmaşık bi durum 🙁