Yildiz_07 Yica ahahaha yazıyı bir an ben yazdım sandım 🤣 gerçekten zor olacak ama geçecek inanıyorum 🤣 güne kendimi hazırladım inşallah bugün bari çok zorlamaz 😄🙏🏻
Yildiz_07 Yica oyun halısı bizde de var ama şu atak dönemine girdi gireli hiç oynamıyor hep ona bırakır kendim işlerimi yapardım ama şimdi nerede😄 bugün dışarı cikartcam bakalım inşallah o bari ise yarar
Yildiz_07 Sogancik Ben çok çok zorlanınca açıyorum 5 10 dk da olsa dinlenmek için zaten sonra kendisi sıkılıyor ağlamaya başlıyor işimiz zor gerçekten inşallah bir an önce geçer bu atak dönemi🙏🏻
Yildiz_07 Yica daha 3. Gündeyiz sanırım bi 32 gün falan var 🤣 geçer ya sabır taşına dönerim muhtelemen bitince aman bitsinde hiç önemi yok kafamda huniyede razıyım 🤣
Yildiz_07 Aselezgii Ooo gerçekten mi ya biz daha 3. gündeyiz artık tükendim bu gidişle 15. Günde kafamda huni ile gezerim😄
Yildiz_07 Yesimsahin uyumamak için direniyor sonra uykusuzluktan ağlıyor ve bu duruma ne yapcam ne yapmalıyım kendimi bu yüzden yetersiz hissediyorum hep ne yapsam fayda etmiyor inşallah bu atak dönemini bir an önce geçeriz 😄
Yica Yildiz_07 Ya gerçekten bitince lokum olmustu bebeğim ya. Ama çok zordu cidden. Gidin bir hava alın yemek yiyin bir kendinize gelin ☺️
Tess07 Yildiz_07 3 buçuk 4.ay atagina giriyor uyumaz emmez mutlu olmaz oynamaz çok zordu cidden 2.cocuga tövbe ettik o ayda😂
Yildiz_07 Tess07 bende ettim gerçekten 🤣 büyüyünce küçük çocuk canı çeker insanın diyorlar ama yok büyük konusmim de yok yani 2. Çocuk hiiic düşünmüyorum
EsilaGizem 5 ay 16 günlükten sesleniyorum ben bittim atak bitmedi ama azaldı gece uykusu halaa yok gunduzde beşikten elimi cekmezsem uyuyor
Aselezgii Sogancik ay inşallah gerçektenok zorlanıyorum Allah bütün annelerin yardımcısı olsun bu dönemde zor 🥺😅 onunla gülüp onunla birlikte ağlıyoruz böyle geçiyo 😂