Kızlar ne olur bir fikir verin sabahtan beri düşünüyorum oğlum 26 aylık konuşması var yani adını çağırınca geliyor bakıyor yada biz kızınca ona ismiyle hitap ettiğimiz için oda sinirlenince adını söylüyor biz ne söylesek tekrar ediyor ne bilim sayıları sayıyor bu ne renk deyince rengini söylüyor hayvanları biliyor taklit ediyor hatta bazen bizi bile taklit ettiği oluyor fakat kafasını sallamaya başladı ve elini kulaklarına kapatıyor arada sırada yani sürekli otizm mı diye şüphelenmeye başladım aslında çocukları falan çok seviyor yinede evde hep tek bu arada anahtar takabiliyor yada zeka oyuncakları hatta yükselenzeka cırtlı etkinlik kitabını falan eşleştirme yapabiliyor ne olur bir yardım bu yaşlarda normal mi düşünmekten kafayı yicem