Arkadaşlar 2 gün önce dolaptan mont aldm. Resimlerde gayet iyi Dolgun yeni idi. Yorumlarda da yeni gibi diyordu. Ona güvenerek aldm iade talep ettim. İademi satıcı reddetti. 3 iş günü icinde değerlendirmeye alınıcakmş. Boştan yere mi almş oldum şimdi?