Bebegim zaten geceleri uyuyan bi bebek degil ama gunduz uykularimiz duzendeydi yatirirdim uyurdu iki gundur asiri direniyor beni ittiriyor aglama krizlerine giriyor. Dis degil gaz degil karni tok alti temiz. Atak hesaplamaya girdim gorunmuyor atak ozaman derdi ne anlamiyorum