Bebeklerin mamadan öldüğü kesin değil sadece aileler mama içtiklerini söylemiş ve medya çarpıtmış bayağı , soruşturma başlatılmışdı başka bir şey de olabilir arkasında .
Ayrıca mama zehirlenmeleri olağan birşey daha önce o postada yazdım burada bile mamanın kullanımını bilmeyen akşam yaptığı mamayı sabah içirdiğini yazan anneler var , kimsecikler kutunun üzerini okumuyor sanırım . Kızım mama ile büyüdü doğduğu günden iki buçuk yaşına kadar sanırım asla sorun yaşamadık , iyiki mama var . Ama kullanımına dikkat edilmesi gerekiyor tabiki . Tam bilgilendirme yapmadan mamadan ölen bebekler yazmamak lazım sanırım.