kerimannesi 1 yasında bebegim var 13 aylık yürümüyor ve tek ayagı parmak ucunda digerinide tam basıyor yurume arkadası aldım onlada aynı tutunarak yürüyor ama bir ayagını parmak uçlarına basıyor basına boyle bişey gelen varmış çok korkuyorum ya ilk çocugum bide
1234___ Canım daha çok küçük benim kızım 15 aylıkken yürüdü sonra da birdenbire korktu ta ki 17 aylık olana kadar şimdi 18 aylık koşuyor
Mehtap038 Cnm benım oglum 2,5yasında yurudu dıger oglum 9 aylıkken yurudu her bebek farklıdır sıkma canını
kerimannesi Mehtap038 ben yurume esini degil neden bir ayagını tam basıyor neden. Digerinide az basıyor demek istiyorum