Merhabalar 💜 26 aylık kızım var. Ek gıdaya geçtiğimiz günden beri iştahsız! Artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım! Akşama kadar şehriye çorbası, yayla çorbası, makarna, yoğurt versem yer. Meyve yemeyi seviyor birde. Onun dışında ne et ne tavuk ne balık ne sebze yediremiyorum asla yemiyor. Bana önereceğiniz bir şey varmı? İştah açıcı sürüp ne bilim gıda. Ne yapmam gerekiyor fikir verir misiniz? Şimdiden teşekkürler 🌹