Eveet şaka değil cidden söylüyor ve bu durumu ben bile beklemiyordum 😀 tüm hikayemizi anlatıyorum toplanın😊 biz doğduğumuzun 2. gününden beri tuvalet iletişimi yapıyoruz ve oğlum 3. Ayına kadar neredeyse beze hiç kaka yapmadı diyebilirim tabi arada kazalar yaşandı dışarıya çıktığımızda falan yaptı etti ama onun haricinde her lavaboya tuttuğumda çişide kakayıda oraya yaptı. Ben günde 3 bezle gün kapatıyordum. 3. Ayda tam bezi bırakıp artık YBB’ye geçeceğimiz zaman memlekete ailelerin yanına gittik ve orada hasta oldu o esnana tüm dengelerimiz şaştı, zaten besin alerjisi olan bebeğim hastalıkla birlikte alerjisi de arttı ve alerji ilacı kullanmak zorunda kaldık o da ishal yaptı ve biz bir süre daha hazır beze devam ettik. Neyse evimize döndük bir süre sonra iyileşti her şey yoluna girdi günde 1-2 beze düştü kulanımımız ve YBB geçiş yaptık başta tüm gece temiz kaldığı için gece taktık, sonra gün içersinde de YBB ye geçtik derken oğlanın dişler geldi ve ishali tekrar başladı evdeki hazır bezleri tekrar kullanmaya başladık ortalık bi karıştı bi süre 😀. Ek gıdaya geçtiğimiz şu dönemde kaka sayısı azalınca farkettim ki yaklaşık 3 haftadır falan yaptığı “buf” yada “bıf” kelimesini aslında oyun değil sadece tuvalet ihtiyacı varken gözümün içine bakarak yapıyor, 3 gündür takip ediyorum veee
A doslar benim 23ünde altı aylık olacak bebeğim kakasını beze yapmayı bıraktığı gibi tuvalet ihtiyacını da bana kendi bulduğu yöntemle belli etmeye başladı.