ebruliev Kızlar bebeğime d vitamini alcam sağlık ocağının yazdığı çok gaz yaptı içeriği de iyi değilmiş başka bi d vitamini almak istiyorm ne önerirsinz?
pinhaan ebruliev Temiz içerikli ben de o yüzden alıyorum zaten zeytinyağı ile yapılmış geliyo tadı zaten