Deryaderinasel bizde o bez mağdurlarındanız canbebe alıyorduk 60 liraya aldık sonra 80 oldu şimdide 120 olmuş çok memnunum ama alınmaz oldu bezler önlem aldık memnun kalmadım baby turco nstural aldım memnunum şimdilik paketini 70 e aldm yenidoğan içinde 80 tane var 4 numara diğer kızıma aldım 48 tane var ayd 3 paket gidiyor her birine mecbur alıyoruz .