Merhaba kizlar, bebegim 4 aylik oldu bugun doktor kontrokumuz vardi. Doktorumuz oturtmaya ve tadimlik gidaya baslamami onerdi. Sizler basil ilerliyorsunuz? Ozellikle oturtmak icin erken diye dusunuyordum ben. Ayni zamanda tadimlikta olsa gida vermekte erken diye dusunuyordum ama doktorumuza giee ilerleyecegim. Sizler nasil yapiyorsunuz?