2aylık bebeğim doğru düzgün emmiyor ya 3 4 saat aç kalırsa ancak azda olsa emiyor 2.ay kontrolünde kilosu iyi dedi doktor artık kendi istesin memeyi dedi ama emzikten dolayı sanırım çok az emiyor memeyi görünce ağlıyor ama emzik olmadan uyumuyor ne yapacağım 😭