Benim bebeğimde bir buçuk aylık covid geçirdi. 2 gün halsizlik 37.5 civarı ateş oldu ilaç bile vermedik. Öksürüğü vardı oda 2 günde geçti. Boğaz ağrısı oldu tükürüklerini dışarı atıyordu oda 1 gün falan sürdü. Sık sık emzirdim o boğazlarını rahatlatıyodu. Bebekler çok hızlı atlatıyor