Mira44 atopik egzaması var o yüzden her gün banyo yapılması gerektiğini söylemişti doktor. Yazın öyle yapıyorduk ama kışın malesef. Vucudu banyoada sadece elle yıkanmalı banyodan çıkınca vucudun sadece nemi alınmalı kurulanmamalı. Biz şampuan olarak mustela kullanıyoruz. Alerji testi yapıldı birşey çıkmadı. Terlediğinde vucudu daha çok artıyor. Başka bir doktorada götürün bence. Biz kortizon kullanıyoruz şuan 5 gin sonra bırakcaz sonra bioderma atoderm sabah akşam nemlendircez