Bugleminannesii valla canim bende anne sütü ve mamayla besliyorum. Bugün kontrolden geldik doktorda cok iyi bi doktordu. Korkmana gerek yok dedi. Ne kadar mama verecegimi bile sordum dedi bebek ne kadar aliyorsa o kadar ver illa fazla verdim diye dusunme. Sadece gazını duzenli sekilde al yeter dedi. Kücuk tuvaletini iyi yapsın kakasıni bi hafta yapmadigi bile olabilir dedi