Okumayageldim bizde ay sonunda uçakla İstanbul’a gideceğiz çok merak ediyorum nasıl geçeceğini 8,5 aylık olacak bebeğim 😅 uçağa en son binmeyi düşünüyorum o kesin ama uçakta ne yapar nasıl geçer göreceğiz bakalım 😅 umarım bebek arabasınıda uçak kapısında alırlar, uçağa binene kadar nasıl oyalanır ya da dolaştırılır ki? Bir de kırılma riski var valizle giderse