Sirac23 kendi kendini tedırgın etme. Okudum yazılarını. Aynı benim kız gıbı. Cocuksuz buyumus anladığım kadarıyla. Kızımda hıc cocuk girmeden buyudu. Konusmamasını buna baglıyorum ben artık. Evden dısarı cıkmadı dogru duzgun. Akraba desen yok aile annem ve benden ibaret. Herseyı bilen anlayan bir cocuk ama dile dökemıyor.1 haftadır her gun dısarı cıkarıyorum. Parkta kus kopek gorunce cici cici diyor. Bıse ısaret ederken bu yada bıse sorarken bu diyor. İnan Baska bıse yok. Bıde ara ara bazen anne yı duyuyorum ama acaba yanlıs mı duydum diye emin bile olamıyorum. Baba mama meme derdi ben cok sıktım hep kapattı kendinı soylemez oldu. Ozel egıtım ogretmenıyle konustum. Kızımın vıdeolarını attm. Bıldıgı yapabildigı seyleri, yapamadıklarını soyledım. Hıcbır sorun olmadıgını soyledı. Ufak bir supheye dahi dusmedı. Adeda seti al yoksa eger. Isaret etmeyi orda baya baya yapar inan o kitabı cocuklar cok seviyor. Kızım herseyı ogrendı ordan. Boncuk dizmeyı ogret bunun ıcınde oyuncaklar var. Mesela balon cok sıırdık bız evde cok gordu. Dogum gununde 30 tane balon sıısırdık e haliyle cocuk eline balon alıp ufluyor. (ama altını cızıyorum sısıremıyor daha cok kucuk). Zıplama kızımda yapamıyor. Bunun ıcın cocukları zıplayan arkdaslarımın hepsine sordum trambolıne gıtrmusler hep. Ben daha 1 kez bile göturmedım. Al cocugu kuzum dısarı cık. Evde olmuyor bu is.ben cok hapsettim ceremesini de cekıyorum. Cocugunda hıcbıse yok. Bende senin gibi kuruyorum kafada buradaki tum postlarda varım. Ama artık cok okumuyorum. Elimden geldıgınce kızı dısarı cıkarıyorum