Mom62536262 Çamaşırlarınızda hangi deterjani kullanıyorsunuz. Toz kullaniyorum sanki daha iyi temizliyor gibi 🤗 kapsül deterjan makinamda erimiyor kiyafetlere yapışıyor sizce neden anneler .
HonKiPonKiDoNiNo Mom62536262 Kapsul hic kullanmadim fikrim yok. Kendi camasirlarimizi sivi deterjanla yikiyorum, kiziminkileri toz deterjanla.
Yazaksami Mom62536262 herşeye sıvı deterjan kullanıyorum. Bazı şeyleri 30c yıkamam gerekiyor toz erimiyor ve yapışıyor.
BalBademmmmmm Mom62536262 Beyazlara omo yada rinso sadece beyazlar için olan toz deterjan, renklilerle perwoll renkli ve siyahlar aynı olmak üzere sıvı deterjan. Ve yumuşatıcı olarak pembe yada mor vernel, miss 😊
Mom62536262 HonKiPonKiDoNiNo Memnunmusunuz sivi deterjandan .. ben bi kere aldim 1 kapak koymam gerekirken temiz yikamaz diye 2 kapak koymuştum
HonKiPonKiDoNiNo Mom62536262 5 yildir kullaniyorum cok memnunum hic toz kullanmiyorum, bende hep 2 kapak koyuyorum kazanim buyuk.
HonKiPonKiDoNiNo Mom62536262 perwoll cesitlerini kullaniyorum, cok nadir bulamadigimda bingo almisligim vardir.Yumusatici olarakta kesinlikle abc mor olan asla baska kullanmam, mesela suan bitti kargo bekliyorum 3 gundur camasirlar aldi basini gitti 🙈