nelmali ElizinAnnesi45 çok gaz sancısı olduğunda veriyorum ayına göre bir damladan başlamıştım şimdi 4 buçuk aylık cay kaşığını tam doldurmadan veriyorum ama sadece çok sancısı olursa
Merihh ElizinAnnesi45 ben verdim daha 1 aylık bile yoktu doktorumuz verebilirsin demişti sorun olmadı kakasını rahat yaptı
Yenidoganbakimi ElizinAnnesi45 2 aylıkken doktora tuvaletini yaparken zorlanıyor şikayetiyle gittiğimde günde 2 çay kaşığı mamasına koyabilirsin demişti kullanmıştım