Oğlum beş ay altı günlük. Doktorumuz ek gıdaya daha doğrusu tadımlara başlayın dedi. İlk hafta kabak havuç ve patatesi haşla biraz pirinç koy ve çorba gibi tadım yaptır dedi. Ama tek tek tattırmak daha mantıklı değil mi? Alerjisi çıkarsa hangisine alerjisi olacağını bu şekilde nasıl anlayacağım? Sonra 8850 gr bebeğe pirinç unlu muhallebi yap dedi. Sanırım doktoru dinlemeyeceğim ilk kez. Sizce de bu şekilde tuhaf değil mi?