Aloeveraa henüz 2 yaşındaymış, yetişkinler gibi oturup davranmasını, kurallara uymasını (ki pek çok yetişkin bile bunu yapmıyor) beklemek abes olur. Gerçek bir tehlike olduğunu düşündüğünüz yerde nedenini açıklayarak uyarın gerçek bir tehlike söz konusu değilse bırakın koştursun. Size önerebileceğim şey başkalarını mutlu etmeye çalışmadan, başkalarının dediklerini düşündüklerini umursamadan çocuğunuzun mutluluğuna odaklanmanız. Koşulsuz ebeveynlik kitabını okuyabilirsiniz. Sabırlı olmaya çalışın, bu zamanlar elbet geçecek, kendilerini ve dünyayı keşfederken özgür olmaya ihtiyaçları var.