Herkese merhaba güzel anneler. Kızım 3 ay 1 günlük ve nerdeyse 15 gündür iştah sorunu yaşıyoruz. 4 günlükken beslenemediği için(emiyordu fakat sütüm gelmemiş) yopun bakımda kaldı ve benim de bu süre zarfında sütüm bebeğimin beslenmesine yetmediği için mama ile beslemeye başladım. Hatta biberona hastanede alıştığı için emmek istemedi sadece karnı doyduğunda deyim yerindeyse yemeğin üzerine tatlı mahiyetinde emmeye devam etti. Yaklaşık 15 gündür de mama içmek istemiyor 3 farklı marka denedim normalde öğünde 150 cc alırken şimdi 60-70 cc zorla almaya başladı. Emmek istiyor fakat bu sefer de memede uyuyakalıyor. Doktorumuz kilo alımını alt sınırda buldu normal ama biraz daha alabilirdi dedi. Zaten bu miktarlar kilo alımına bakılmaksızın ayına göre yetersiz. Fazla uzatmadan aynı durumu yaşamış olan ve tecrübeli annelerden aüt artırma veya mama içirmeye yönelik tavsiyelerini bekliyorum.