Ezgi38 bizde sizin gibi 5. Günde hastaneye yattık.3 gün fototerapi aldık 19 kadar çıktı 14 ile çıktık ama tam geçmedi tekrar hastaneye gittik 15 çıktı sonra sonra 9 düştü.Bebeğiniz neyle besleniyor bilmiyorum ama memeyse sık sık emzirin sütünüz yoksa mama verin aç bırakmayın açlıktan oluyor.Benim sütüm çok geç geldi ondan sarılık olduk mamayı da kaşıkla verdik sonra memeyi tutmaz diye çocuğu sarılık yaptık.Sonra biberonla vermeye başladık sarılık düşmeye başladı.2 saati geçirmeyin uyuyorsa uyandırıp besleyin