SeninAnnenBirMelektiYavrm Kizlar az once oğlumun burnunu temizlerken azcık kanadı. Çok üzüldüm ya agliycam nerdeyse yanlışlıkla oldu annemde kızdı bağırdı ama bilerek yaparmıyım hiç 😢😢 keske elim kırılsaydı 😭😭
HonKiPonKiDoNiNo SeninAnnenBirMelektiYavrm Insanlik hali olabilir canim, uzme kendini hepimizin basina geliyor..
Tombikdonerartikcokpahali SeninAnnenBirMelektiYavrm Ya demeyin öyle😊 olabilecek şeyler bunlar kendinizi bu kadar kötü hissetmeyin🌹 Siz annesisiniz sizden daha çok düşünen yoktur bebeğinizi🌹 anennizi de takmayın kafanıza
Mtaha SeninAnnenBirMelektiYavrm bende aynı şekil yanlışlıkla canını acıtsam üzülüyorum ama siz onun annesisiniz isteyerek yapar mısınız insanlık hali olabiliyor ufak tefek kazalar arada üzmeyin kendinizi bebişinizi öpün 😌