Kızım iki hafta sonra 15 aylık olacak ama hala dişleri patlamadı . Hiç dişi yok.Alt ve üst dişler komple kabarık o kadar belli ki dişler ama patlamiyor. Doktorumuz sınır 15. Ay dedi eğer patlamazsa genel bı kan tahlili yaparız dedi. Acaba başına böyle birşey gelen varmı ?