Kızlar 3 haftadir ugrasdim ilk 3 gün çok kötüydü hep işedi neyse zamanla düzeldi size sormak istediğim kalası gelince söylüyor bazen yetişiyoruz bazen kaçırıyor ama tisi geldiğinde asla soylemiyor ben oturtursam saat başı bazen yok diyor bazen yapıyor ne zaman söyler sizce tis geldi diye yaptıktan sonra söylüyor birde ilerde akrabaya gittik asla işemedi aradan 5 saat geçti düşünün ta eve gelince oturttum yapti