Arkadaşlar 15 günlük bebeğim var. Günde 1 - 2 kere gaz çıkarmada zorlanıyor ıkınıyor ağlıyor ama uzun süre değil. Emzirince sakinliyor. Ağlaması da çok değil. Kucağa alınca ağlamıyor ıkınmaya devam ediyor. Bazen kaka yapmaya çalışıyor gibi uğraşıyor. Bacaklarını çekiyor. Genel anlamda sakin bir bebek ama 2 kere böyle uğraşıyor 1 saat falan. Kayınvalidem diyor ki yazık acı çekiyor falan. hemen bana gazın var mı diyor gaz çıkarıcı damla kullanıyor musun diyor. Bugün çok acı çekiyor dedi öyle deme anne psikolojik olarak etkileniyorum dedim. Kendi annem de bu çocuk eziyetsiz diyor. Ablam çok eziyetliymiş öyle olsa kafayı yersiniz herhalde diyor o bana moral veriyor. Kayınvalidem ise hep olumsuz konuşuyor. Gazı var acı çekiyor yazık falan diyor. Size soruyorum günde 2 kere 1 saat sancı çekmesi çok mu az mı? Endişelenmeli miyim? Bebeğim acı çekiyor mu?