İlk basladıgım zamanlarda cok fazla post acmıstım. Acıkcası cok bir bilgim yoktu baslamaya cok korkuyordum fakat tuvalet iletişiminin ve egitiminin bilincindeydim sürekli kitapları okuyup makaleleri inceliyordum yorumları okuyordum ama bana gelince korkuyordum. Gel gelelim kızım atopik dermatit ve özel bölgesindeki egzamasında kurtulamıyorduk doktorumuz bezi bırakmam gerektigini altının hiç ıslak olmaması gerektigini söyledi. Bir gün bir cesaret basladım. Bebegim 16 aylıkken basladım. Önce lazımlık ve alıstırma külodu aldım tabi bir de bol bol boxer. İlk 10 gün hiç yol kat edemedik hiç bir ara bırakmayı düşündüm ama 2 hafta sonunda tutmaya basladı çok şükür. Uyurkende baglamıyordum. Tuvalete getirdigimde yapıyordu kalkıyorduk bu süreçte tabiki cok fazla altına kacırma kazası da yasadık. Ama tam 2 ay sürdü alısma sürecimiz. 2 ay sonunda son 3 gündür kendisi söylüyor o kadar mutluyum ki. Darısı tüm isteyenlerin basına. Ben kışın baslamanın avantaj oldugunu düşünüyorum yaza tam alısmıs olacak bol bol gezeriz 💃❤🌸