biricik34 Rumeysa28 herhalde meyve ilave etmeniz gerekebilir bende veriyorum yiyor başlarda ekşitse de . Aynı durumu tarhana da yapıyor bence çözümü yok ya 🤦♀️
sademinannesi Rumeysa28 yediremiyorum içime meyve de kattım tatlansın diye yok yemiyor 😂 bende burda bekleyim belki farklı fikirler çıkar
ceyhunun_annesi Rumeysa28 ekşi maya mı kullanıyosun activia probiyotik olani alıp onunla mayalarsan ekşi olmuyo belki öyle yedirirsin, benim oğlum da sevmiyo böylede sevmiyo alerjik bebekti başta yemedigi icin şimdide yemiyo
Denizzz88 biricik34 ben tarhanalı pankek yapıyorum içine biraz da lor peyniri koyuyorum oğlum bayılıyor öyle de bi deneyin
Rumeysa28 Deletedmom5284 marketten aldığımız yoğurt bile ekşi oluyor burda benim yapamadığım söz konusu bile olamaz
ceyhunun_annesi Rumeysa28 nasıl mayalıyosun peki sorabilir miyim süt kaynayınca kendi kendine mi yoğurt oluyo, activia da zaten yoğurt
ilyestaa Rumeysa28 hahaha nasil mayaliyosun pekii süte yoğurt ol diye fisildiyo musun? İnsanlar sana fikir veriyor herkese bilmiş bilmiş cevaplar, ee zaten herşeyin en doğrusunu sen biliyosan ne diye soruyorsun ?
Deletedmom5284 Rumeysa28 o zaman mayalama süresini uzun tutuyor olabilirsiniz yada çok sıcakta mayalıyor olabilirsin, market yoğurduyla tatlı oluyor genelde mesela 3 günlük mayalıyorum tatlı kalıyor
Dorukcummmm Rumeysa28 he anladım😃 belki uzun kalıyordur dışarıda ben normalde 4 saat tutuyordum dışarıda tatlı oluyordu bu gece uyuya kalmışım 9 saat kalmış ve ekşi olmuş veremeyeceğim 😬 büyüyo probiyotik yoğurt mayası kullanıyorum çok güzel tadı
Denizzz88 Deletedmom5284 ya bende makinede yapıyorum ama 2 seferdir su gibi cıvık oluyo yoğurt hangi süt ve yoğurtla yapıyorsun acaba