Arkadaşlar doğum yapalı 5.5 ay oldu fakat sağlıksız kilo kaybettim ,halsizlik ,saç dökülmesi ve baş ağrısı da başladı artık. Doktor multivitamin başlamam gerektiğini söyledi fakat araştırıyorum kafam karıştı baya .Emziriyorum sizin kullanıp memnun kaldığınız temiz içerikli bir marka var mı?