B_12 Kızlar 2yasında oglum covıd oldu sanırım ates bogazda hırıltı oksuruk var cocuk doktoruna göturdum usutmeye baglı dedi cıgerlerı temiz dedi sizler bu durumu nasıl atlattınız ates kac gun surdu
Hep_mi_uykusuz B_12 Cocuklar kolay atlatiyormuş sen normal hasta olmuş gibi ne yapiyordunsa oyle yap.Ihlamur icir pekmez icir varsa oksuruk surubu icir emiyorsa bol bol emzir Allalh sifa versin
B_12 Hep_mi_uykusuz canm Bn olmadım babamız covıd oldu yalnız esım covıd cıkınca annesıgılın orda kalmaya basladı