minnakimm Bebeğim 3 aylık beslenirken sanki bi sıkıntısı varmış gibi kıvranıyo emmek hiç istemiyo mamayı verince de aynı anlamadım bu nedir var mı başına gelen 🤔
SedaOzbay Benimki de öyleydi sonra mama içmeyi bıraktı doktor alerjisi var dedi alerjik mamayı yiyince geçti kakası normal mı bizimki sürekli su gibiydi mesela