Merhaba Hanımlar sizlere birkaç konuda danışmak istiyorum.
2 aylık bebeğim var ve sadece mama ile besleniyor kaç saatte bir ve kaç cc mama veriyorsunuz kendisinin ağlamasın mı bekliyorsunuz yoksa saati gelince verdiğinizde bitiriyor mu.
Bir de gece kaç saat uyuyorlar kaç saatte bir besliyorsunuz?