pervin_t Kızlar,benim kızım 17 aylık ve gastrit teşhisi koyuldu.Şu anda tedavi sürüyor.Ama beslenme konusunda dikkatli olmamız lazım haliyle.Neler yediriyorsunuz genellikle?pankek krep falan yedire bilirmiyim acaba?