Kzlar bebeğim sallamya cok alışmıs ve sürekli onun yanında olmamı istiyor bi durumdan şikayetçi değilim.ama kahvltı bile hazırlıymiorm tek kalmıyor hiç.bu durum sonradan değiswbilir mi.niniler açiorum belki alıstıririm diye ama olmuyor.sadece benim sesimi istiyor yavrum 🙂demek istediğim sallama olsun sonradan terk edilebiliyor mu.uykusuda 5 dk uyuyup uyaniyor 🙂🙂🙂bende onu hiç kucagmdan ayırmak istemiyorum o mis kokusunu hep koklamak istiyorum.ama malum evde tekim yemek vs.