Kızlar ablamın covid karantinası bitti.. dün akşam bir yerlere bakarken..bir yerde sabit dururken sorun yaşıyorum.. gözlerim kamaşıyor gibi dedi.. değişik tamda tarif edemiyor..hastaneye gidecek en az 1 hafta sonraya sıra veriyorlarmış.. böyle bir durum yaşayan var mı