Meraba kızlar 4 aylık oğlumun gözleri bikaç gündür çapaklanıyodu bi kere de sol gözünün içi kızarıktı uyandığında. Bugün kalktığında sol gözü tamamen çapaklanmıştı gözünü açamayacak kadar ve yine içi kızarıktı benimle aynı durumu yaşayan varmı 4 aylık bebeğin gözlerinin çapaklanması normal mi