Nurgrvn bence çok normal
Benimki 10.ayin sonunda emekledi
14.ayda yürüdü
3.5 yaşında şimdi asla dur durak yok duvarlara tırmanır o derece
Bence teşvik edin önüne oyuncakları koyun sürekli elinden tutup yürütün zamanla alışacak kendi isteyecek
Bide yürütec ne kadar zararlı dense de aslında teşvik edici olabiliyor yada yürüme arkadaşı mı ne ondan alın
Bi alisirsa oda yapacaktır