Yazannesi1 ben de onu diyecektim,emziren annelerin icebilecegi antibiyotikler var. Yeni doğum yapip sezaryen yerindeki enfeksiyon yüzünden antibiyotik kullanan anneler var, emzirmeyi kesmeden. Sana göre bir antibiyotik yazarlar canim, çok geçmiş olsun.