Boncuk21 Sütümü artırmak istiyorum . Bestlak fayda etti ama çok pahalı hemen bitiyor . Bende hümana aldım deniycem bakalım . Siz Hangisinden memnun kaldınız ? Birde hümanayı kullanalar günde kaç kez içiyor ?
Ayalayay Boncuk21 İkisinide kullandım ikisi de Hemen hemen aynı bestlak çabuk bitiyor. Bira mayası çok artırıyor Sütü
Meleknurunannesi Ya bende 4 kutu humana aldım ama içinde rezene var ve yeni çalışmalar rezene nin zararli olduğunu göstermiş bestlak da kullanmadım hurma incir tahin yiyorum sütum var
Boncuk21 Meleknurunannesi onları bende yedim ama süte faydası çok olmadı birde aşırı kilo aldırdı . İştah açtı . Özellikle helva bıraktım
Ayalayay Boncuk21 evt. Bestlak 4 şişe kullandım çok az bir artma oldu. Bira mayası da kullandım sızlayıp iniyordu süt
Ayalayay Boncuk21 solgar ve momstok var. Ben momstok kullanmıştım bitki çayıyla beraber . Şu an tam hatırlayamıyorum yanlış bişey söylemiyim . Üzerinde yazıyordu kullanım şekli