secoz Kızlar 2ay 15günlük bebeğim var, gece 11 12 gibi uyur uyumadan önde 90veya 120cc mama içer, 3 ve 6da emmek için uyanırdı şimdi sadece 6da uyanıyor 3te uyandırıp emzirmek yada mama vermek istiyorum almıyor
Kikiriki secoz artık büyümüş ne zmn uyanırsa ozaman besleyin kilosunda bir sıkıntı Yoksa benim bebeğim de 3 buçuk aylık 11 12 gibi 90cc mama yer bazen 4 te kalkar bazen 6 da canı ne Zaman isterse
Kikiriki secoz hem sende rahatça dinlenirsin düzeniniz böyle gider aynen hiç zorlama acıkırsa ağlar zaten zırt pırt uyanması çok kötü oluyor
Bostancemel Benimde 2.5 aylık bebeğim var canım önceden. Geceleri emer di mamasını içerdi bu aralar ben uyandırıyorum zorluyorum azcık emip uyuya kalıyo ne yapacagımı şaşırdım 2 defa sabah idrarı turuncu ve nokta kadar kan gördüm ürat kristaliymiş beslenme yetersizlipinden oluyomuş onyüzden 3 saati geçirmemek lazımmış
Kikiriki Bostancemel o gündüzleri de çok kısa emdiği için olabilir çünkü benim bebeğime 2.aydan beri 4-6 saatte bir emiyo bir sikinti olmadı uzun emmesini sağlayın gündüzleri uzun emecek 2 3 saatte bir olacak beslenme düzeni açısından
Bostancemel Devushka gündüzzlerii aslında hep kucağımda süreklinemmek istiyo 2 saatingeçmiyo yeterli çişli bezde alıyoruz ama gece emmediği gecelerde oldu ikisindede doktorda öle dedi bilemiyorum ki bende