Bizde atak döneminden yavaş yavaş çıkmış durumdayız kızım emzikle ve sallanarak uyuyan bı bebekti o gitti yerine bambaşka asla uyumayan kucağımda memeden düşmeyen çocuk geldi ama asla pes etmedim sürekli emzik teklif ettim sürekli tekrar salladım beşiğin de vs ayağımda uyku saatlerinde hep yairdim uyumadiysa 2. Uyku saatini beklettim çok şükür 5 buçuk aylık olduk eski düzenine dönüyor artık