Serapvtnsvr merhaba bende 31 haftalık doğum yaptım 2200 doğdu sonra 1800 e düştü. O mamayi yogunbakimda kuvezde verdiler hep sütüm karıştırıp. Yogunbakimdan çıktıktan sonra aptamil prematil kullandım. Düşük kilo ile doğsa bile bir yerde yakalıyorlar. Endişe etme sadece bize biraz fazla iş düşüyor 😊 oğlum şimdi 11 aylık oldu tüm gelişimleri normal sadece yavaş kilo alıyor oda dogdugumuzdan beri reflumuz var o yüzden.