Sibellaa 8 aylık oğlumda aniden şaşılık ortaya çıktı. Göz doktoru çocuk nörolojisinin görmesi gerektiğini kafa basıncının ölçüleceğini söyledi. Hiç bir yerde nasıl olduğuyla ilgili bir bilgi bulamadım. Yaptıran var mı bilginize ihtiyacım var. Teşekkürler🌸
[silindi] Sibellaa Kafa basıncı ölçümü 4 farklı şekilde yapılabiliyor bildiğim kadarıyla ama Muhtemelen sensörle bakılır tam olarak olmasada EKG çekilir gibi düşünebilirsiniz. Beyin dalgalarından Beyin omurilik sıvısı basıncına herhangi bi ödem vs varmı diye bakılıyor.
Esracim Sibellaa geçmiş olsun. Bebek değil ama anneme yaptılar kafa basıncı ölçümü. Belinden omurilikten sıvı aldılar. Ama bebeklerde uygulama farklı olabilir
Sibellaa [silindi] öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim 🙏🏻 Ben bayıltırlarsa diye endişe ediyorum ultrason ve ekg hiç aklımıza gelmemişti. Umarım öyle bakarlar.
[silindi] Sibellaa Sizden uyutmanızı isterler diye tahmin ediyorum uyku halinde daha rahat veri alınabilir diye. Çünkü ağlarsa falan basınç değişecektir.
Sibellaa [silindi] evet haklısınız kafasını elletmek istemiyor zaten ağlıyor hemen inşallah dediğiniz gibi olur da hiç ağlamaz acı hissetmez oğlum. Çok teşekkür ederm verdiğniz bilgiler için içimi rahatlattınız akşam akşam 🌸
Sibellaa Esracim o çok acı veren bi işlem olsa gerek. Onu yapmalarını asla istemem. Umarım bebeklerde yöntem daha ağrısız acısızdır.