gulenadam Bebeğim altı aylık ama sanki anniii diyor 😂 böyle ağlarken falan anne kelimesini duyuyorum 😂 size de oluyor mu bu
sanis61 gulenadam doğduğundan beri anne diye ağlıyor baya baya anne diyor söylüyordum inanmıyorlardı gördüler inandılar ama tabi bilinçli değil bir de uzatıyor anneeeeeee diye MaaşaAllah MaaşaAllah sübhanAllah 😂😂🤣🤲🏻Üzerine alın gitsin 🥰🤲🏻
DMKerem gulenadam Ahahaa benimki de oyle hatta bugün yine anniii dedi k.babam k.validem anne diyo diye kiskanip baba dede dedirtmeye calisti
gulenadam Seydasya ama bi kere çok net anne dedi 😂 mırıldanırken eşimle hayret ettik bu baya olıyor biz de yani bilinçli bir şekilde demediğini düşünüyorum ilk kelimesi anne olur mu sizce
Ipekhanim gulenadam benim bebeğimDe 2 buçuk aylık doğduğundan beri anne diye ağlıyor çok hoşuma gidiyor 😃 tabiki bilinçli yapmıyor ama yine de güzel bı duygu
Uykusuzhergeceeee gulenadam bebeğim doğduğundan beri anne diye ağlıyor resmen. Eşimde anne diyor başka açıklaması olamaz diyor 😅
yinehamile35 gulenadam ah canımmm aynı hayallere kapıldığım anları hatırladım da maalesef o anne demek değilmiş o aylarda bilinçli olmuyor hiçbir sesleri ve kızım 18 aylık oldu hala anneyi duyamadım😣😂
Littlebird gulenadam benimki de 6 aylıkken anne diye ağlıyordu ama bilinçli söylemiyorlar 🥰 yine de duymak güzel
Familyboy gulenadam evet oluyor ama o zamanlarda bilinçli demiyorlar ama yine de duyunca insan çok mutlu oluyor bilinçli demeselerde😊
sarilokumumm gulenadam bizim 3 aylıkken öyle derdi hatta bana öyle geliyor sandım duyan herkes anne diyor dedi 8.ayda anne diyordu hatta annemi görünce anneanne velhasıl şimdi baba sadece baba diyor anne de diyorum baba diyor
Eymeneylul0 gulenadam evet bilinçsiz ama benim iki cocugumda 6 ayi doldurmadan annii dediler birinin videosunu bile yakaladim 😂
Minkpndam 4 aglık ağlayınca mem diyo yada enne ama bilinçli değil tabi ki 😂 çok mücizevi bir şey maşallah 🤲🏻🧿