isimsiz___ Kızlar selam bebeklerimin 5 aylık olmasına 2 gün kaldı. Mama ile besliyorum ama artık doymuyorlar yavaştan ek gıdaya başlasam mı. Yaşayan var mı bu durumu
Melesss isimsiz___ biz 4,5 aylıkken tadımlara başladık bence sizde başlayın bizde mamayla besleniyoruz