susunbebekuyuyo Gizemnaz_ 1,5-2 aylıkken geçmiştim sıkıyordu bacaklarını çok az kullandım hemen 4e geçtim Kilosuna göre bakın
rezenne Sleepy’in 3 numaralı bezini kırkı çıktıktan sonra kullanmaya başladım. Hiç 2 numaralı bez almamıştım. 1′den direkt 3′e geçmiş oldum. 🍃
Arazynp Gizemnaz_ bebeğim 52 günlük. Son bir paket 2 numarası kaldı. O biter bitmez 3 e gecicem. Bebegim 6;kg
Aliaslan1 Gizemnaz_ hangi bez olduğuna bağlı biz prima premium care kullanıyoruz 2 aylık olmadan geçmiştik 3 numaraya çünkü lastikleri sıkmıştı bide pişiği önlüyormuş büyük bez