Gamzekurt Arkadaşlar bebeğim 18 günlük idararını günde 5 6 kere yapıyor dolu dolu ama kalmamızı bugünle beraber 2 gün önce yaptı daha yapamadı doktora gitmelimiyim yoksa biraz daha bekleyimmi yada kabızlık için öneriniz var mı
shawty Gamzekurt sadece anne sütü alıyorsa yapmaması normal canım korkma 10 güne kadar normal sayılıyor birde doyduğundan eminsiniz değil mi ?
Gamzekurt shawty SAat BAşI EmZİriYOrum SütÜMde Geliyor EMDiKDen Sonra GöĞsÜmÜ SıkIYorUM Süt VArMI Dİye Süt GEliyoR