Kahvegerek E bebekten aldığımız baby plus markalı ana kucağı 70₺ye bırakıyorum [url=https://hizliresim.com/gPyvgb][img]https://i.hizliresim.com/gPyvgb.jpg[/img][/url]
Kahvegerek Kahvegerek iki tane var bizde biri chicco onu evde kullanıyorum bu sattığım kayınvalidemin evinde Bahçeli olduğu için evde olmuyoruz o yüzden satıyorum 🤗
ruzgar11 Kahvegerek memnun kaldin mi peki. bendw de sari rwnklisi var ama ne sallaniyo ne bisey yapio. ustundeki oyucaklarin oldugu demir sabit oglum yakaliyo ama cekince gelmesiginden sinir oluyo ciglik atiyo. acaba benim cocuk mu sevmedi 😣
NekwaSultan Kahvegerek sat gitsin bence de 😉 Yaa ben kıyamiyom hicbisime hee evimde büyük kullanmadıklarim hep kenarda🤭 Burdan da bisi satıldığını pek görmedim ama inşallah seninki satılır 😉
Kahvegerek NekwaSultan benim de çok bundan iki tane olduğu için satıyorum iki ci çocuk düşündüğüm için herşeyi duruyor 😂
Kahvegerek [silindi] https://tutumluannev2test.derinpos.com/Products/Product/881530 Buraya koydum ücretsiz kargo olduğu için
Kahvegerek ruzgar11 kayınvalidemin evinde olduğu için çok kullanamadım sallanıyor aslında uyumuyor içinde diğerinde de uyumazdı o oyuncakların çırt çırtı var ya onları çıkarması lazım 😂
Kahvegerek ruzgar11 oyun halısının süsleri var ya ben onu da takıyorım kenarlarına onunla da zaman geçiyor
Kahvegerek NekwaSultan yeni koydum ya bekli onay bekliyordur 🥺 @Kahvegerek kullanıcı adım isteyen baksın 😅